wtorek, 26 lutego 2019

Kubkowe szaleństwo

To nie tak, że postanowiłam pewnego dnia zbierać kubki. Zupełnie nie tak, że zrobiłam to celowo. Po prostu kocham herbatę, a herbata najlepiej smakuje w kubku. A kubki są takie różne, takie ładne i takie urocze. Trudno się im oprzeć. I tak kupuje się jeden ładny, a potem drugi i trzeci, i czwarty... Dostaje się je na różne okazje, przywozi jako pamiątkę z podróży. I potem ani się obejrzymy, a robi się z nich pokaźna kolekcja. Dziś chciałam się podzielić zdjęciami kilku moich ulubionych kubeczków. Oczywiście nie są to wszystkie, a tylko niewielki ułamek tego co mam. :)
 Marvel - Dajar
 Cepewa Collection 
 Home & You
  Home & You
 Ambition
 Empik - Kot vs Pies
Empik Photo - Pusheen

5 komentarzy:

  1. Rozumiem, że to był odcinek 1 serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez uwielbiam kubki! Gdziekolwiek jestem, zawsze sobie przywożę kubek na pamiątkę. W sumie nie ma już gdzie ich trzymać. jeden mam taki, który pod wpływem gorąca zmienia kolor. Uwielbiam go :D Śliczne Twoje :-) I pewnie każdy do czegoś innego, co? ja mam inny do herbaty, inny do kakao, inny do kawy... Szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę kubki oczarowały całkiem spore grono osób :D Ja również je uwielbiam i mam już spory problem z przechowywaniem, bo szafki zatłoczone :D
    Twoje kubeczki urocze :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonale Cię rozumiem,
    jestem kubkowa na 1000%
    mało tego - ilekroć idę
    na czyjś ślub - Młodej
    Parze kupuję miły komplet
    w postaci pary kubków...

    OdpowiedzUsuń